100 saker som ligger och trycker


Det finns så mycket jag borde ta tag i. Men jag gör det inte? Varför? Vi har liksom inget i skolan, nästan helt lediga, men ändå känner jag att jag har så lite tid :P det är väl för att jag gör de saker jag känner för just för tillfället. Men så ska det få vara den här veckan! Såklart det finns vissa grejer man måste göra innan studenten, typ raka benen och sånt där men de andra grejerna får vänta tills nästa vecka. Resten av veckan jag jag nämligen be för att det ska bli fint väder på fredag. Just nu enligt svts 10 dygns prognos ska det regna hela dagen. Jag vet att det är för tidigt för att säga något om vädret men det känns ju inte roligare för det liksom.....vi får se.
Cykla till skolan om typ en timme, utvärdering på kemin och sen är det finito för idag! Niceeee
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0