Det är över snart


Vagnen är klar, här är det snart klart och jag kommer bli klar. Det är jättefint här hemma och Frida har gjort en slags banderoll! De städar och fejar hela tiden och jag typ tittar på :P Jag hade tänkt hjälpa till men man har ju gått och blivit sjuk så det känns för jobbigt. Imorgon kommer jag inte känna något förhoppningsvis, det blir alla sparkrafter som finns imorgon! Sen kan jag ju vara sjuk hur mycket jag vill liksom.
Ska snart hoppa in i duschen, fixa och trixa, men håret får bli tvättat imorgon bitti, annars kommer jag inte få styr på det! Åh vad kul det ska bli!
Kvällen får avslutas med någon rulle innan det blir till att sova!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0