En vecka senare, typ


Jaha, äntligen tillgång till dator! Typ en vecka senare :P Haha, nej men jag skulle lätt klara mig utan ett bra tag till men man vill ju ändå checka lite, skulle kolla min mejl då jag väntade ett.
Ialla fall så är vi några mil utanför Ystad nu, stannar här ett par dagar. Innan så var vi i Malmö, åkte dit nästan direkt från Västerås. Igår åkte vi över till Tyskland för att handla lite, så jag var på dina marker G!!!! Känner du min lukt? haha :P

Idag fyller pappa 46år, så det är lite kalas här. Jag har också kommit på att jag inte har badat någon gång iår än, kanske borde ta ett kvällsdopp ikväll? Det sägs vara Sveriges finaste sandstrand här, vi får kolla om det stämmer helt enkelt!
Nu ska jag läsa ikapp ett par bloggar!
Puss

Kommentarer
Postat av: G

Hahaha, jag tyckte väl att jag kände lite extra starka KG-vibbar på min radar ;) :*

2009-06-26 @ 19:59:50
URL: http://ims89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0