Fortfarande på samma mark


Ja, vi är fortfarande kvar här nere. Det är ganska kul, vi badar lite faktiskt, har hunnit med att bada två gånger sen sist, nu ligger jag i! Jag har också börjat planera mitt hus, jag blir helt kär i alla detaljer och allt här nere! Galet! Men det går inte så jättebra för mig just med den delen att få ner mina bilder i huvudet till pappret...och pappa vill inte hjälpa mig, men han måste, det ska jag se till! Har tagit ett par bilder på saker jag gillar med husen här och sånt som jag kanske, möjligtvis vill ha på mitt framtida hus. Det kommer nog bli jävligt dyrt att komma med ett eget designat hus till någon byggfirma och få dem att göra mina drömmar sanna. Men där man har tänkt att bo i resten av sitt liv kan man väl lägga ganska mycket på? Jag har redan stöt på ett par problem dock...men lösningar är på god väg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0