Fuckar upp


Min blogg fuckar upp sig, jag har skrivit en massa, som inte publiceras? Why? Så jag försöker med det här istället, jag hade skrivit något klokt&bra, om något som gjort mig väldigt glad idag. Något som tog mig till himlen. Men det ville inte bloggen visa tydligen, vem vet varför...
Jag hade tänkt göra så mycket "nyttiga" saker idag, började nämligen rensa bland mina bilder igår, men klockan blev två och mina ögon föll ihop gång på gång. Dags för sängen blev det då. Därför hann jag inte klart, kanske hälften kvar eller något. Men helt plötsligt känner jag mig så sugen på lite The Sims, det brukar alltid bli en sommarvana och kanske då även denna sommar. Vi får se om jag fastnar. Jag har redan planerat en perfekt familj.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0