I ett moln av regn


Maskeradfesten igår, det var väldigt kul, men jävligt mycket folk. Klart man förvänar sig det men det är drygt att bli puttad överallt tycker jag. Men sånt glöms bort i det roliga! Kvällen avslutades med en promenad hem till Ellinor med Sofia för att hämta våra grejer, sedan en promenad hemmåt i natten/ morgonen! Sofia hade ingen cykel och därför gick jag med henne. Vi bevittnade en överkörning av en igelkott, stackarn! När jag var ute och åkte idag låg han kvar gubben! Sen började det regna och vi blev lite smått blöta. Men det var välk inget emot vad vi kommer att bli på fredag eftersom att det tydligen ska regna HELA dagen....fan fan fan
Natten hade blivit morgon innan jag kom hem och jag stupade i sängen vid fyra tiden. Fast då hade jag vart hemma ett litet tag, kanske 20 minuter eller så. But still.
Nu ska jag sörja över vädret. Godnatt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0