I olika delar av Europa


Åh, såg just en kommentar från G i det förra inlägget. Hon sitter just nu nere i Tyskland och jag tror inte jag har fattat att jag kommer åka, hon har inte kommit hem och vi kommer fan inte ses på evigheter. Snart åker jag på lite vacation också. Då får jag inte träffa MS ( som jag heller inte har träffat på 100 år känns det som ).. Det känns så konstigt. Mina små KGs, åh vad jobbigt. Men det är klart vi kommer ses! Jag håller på med en liten bildgrej om våra upptåg, haha, jag är ingen expert på sånt direkt men någon gång när jag saknar er fruktavsvärt kanske den kommer upp här, vi får se!

Jag har just fått nys om att mina biljetter håller på att bokas, skulle få ett mejl om det senare. Då får vi se hur tungt min packning får vara :P Annars köper jag lätt till ett par hundra kilon. Haha!
Nu: Packning.
Puss

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan! Vad roligt att du också ska till Lux som au pair. Här är verkligen jätteroligt. Perioden 2008/2009 har här varit ca 30 svenska au-pairer. Det är verkligen det roligaste jag har gjort och är något jag alltid kommer minnas. Om du vill kan du lägga till mig på msn eller så? Så kan jag ge dig lite tips och ge dig några andra tjejers msn..Där är två tjejer och en kille som ska vara kvar till hösten. Sen kommer där ju självklart en massa nya.

2009-06-25 @ 19:51:55
URL: http://josefaaaajn.blogg.se/
Postat av: josefin

Bra att jag glömmer skriva min mail då haha. [email protected]

2009-06-25 @ 19:53:43
URL: http://josefaaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0