Länge sen sist..


Hallåå!!
Okej, nu var det riktigt länge sedan jag skrev här. Det var sist i fredags innan jag rusade iväg till Emma för champagnefrukost! Jag kan ju berätta lite dag för dag var som hänt.

Fredag: Studenten! Vi började hos Emma vid halv åtta med champagne och jordgubbar mm. Vi skrev också i varandras mössor vilket drog ut lite på tiden så vi fick lite bråttom till skolan men vi kom i tid ialla fall så vi hade inte behövt stressa. Väl i skolan var det en massa tal och grejer, rätt drygt men ändå en fin skolavslutning. Sen blev det utspring i solen och det var helt underbart! Promenad runt stan och därefter flaket. Det var flaket osm var det absolut roligaste under hela dagen, det var så kul! Bara få sjunga, skrika, dricka champagne och ha så kul! Om man inte upplevt det själv tror jag inte man förstår hur kul det är. Det var tyvärr i slutet på var flaktur som regnet kom, men det gjorde inte så mycket.. Vi var lika glada för det! Efter flaket åkte jag hem och firade här hemma. Åt mat och en massa sånt. På kvällen åkte jag vidare till Sofia för lite förtagg till BMB! BMB var kul, i bärjan ialla fall, sen blev det feber och sjukdom. Jag och Sofia typ satt ner i "hörnet" och ja, vi mådde inte så bra direkt. Runt halv två drog vi till Saffest och käkade och ett tag efter det blev det hemfärd för min del. Det var mycket skönt och det gör verkligen ingenting, för min dag var helt underbar ialla fall! Vi hade sån tur med vädret och jag skulle inte gjort min dag annorlunda, förutom sjukdom då, men bortsett från det! Helt underbart!

Sedan resten av helgen kanske jag inte behöver nämna. Har varit jättesjuk hela helgen och mått kass. Igår pallrade jag mig ändå iväg till Emily för att träffas och fira Merre som fyllde 19! Det blev tårta och paj och grejer. Vi kollade på bilder "från förr" och vid tolv drog vi därifrån. Jag, Sofia och Robert var hungriga och invigde McDonalds 24/7. Det blev americanstyle då vi alla körde varsin bil dit, haha och såklart tog vi meny med plus för då fick man ju glas på köpet! Haha! Sen vid kvart i två fick jag äntligen kasta mig i säng!
Idag blir det tandläkare och kanske arbetsförmedlingen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0