Norsk ungdomsfilm när den är som bäst


Hemkommen från Junitrofén nu, härligt! Rudbeck vann iår igen - vet inte hur många år i rad vi vunnit men jag tror det är många ialla fall! Bare Bea överföringen misslyckades innan jag skulle åka så då gjorde vi så att vi körde om på nytt och lät datorerna stå på, och nu när jag kom hem så var det klart! Yeeey, antingen kolla inatt efter maskeradfesten eller imorgon för då är vi helt lediga! Fasen vad jag ska njuta då, bara ligga hemma och softa! Najsbajs.

Tänkte dra över till mormor nu, dels med min studentklänning, ( för hon ska stryka den, mamma hinner inte ) men sen också för att fixa och trixa lite med deras dator! Vi har fixat virusprogram till dem nu som måste installeras.. fast borde kanske ta och äta något först? Har inte käkat lunch än....
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0