Nv3Flintstones


Utklädnadsshowen var det ja, det gick jättebra för oss, ( även om vi inte vann ) Jag var skitnervös innan, mest för peruken, det rörde mig inte så mycket att vi skulle köra friskti&svettis inför hela skolan eller att dansa inför dem alla. Det var peruken som var krånglet. Men även det fixade sig! I tisdagskväll sydde ju pappa in min ganska mycket, den var jävligt förstor tydligen och den blev as bra! Satte i några hårnålar för att få lite stadigare och i fall att liksom. Men inget åkte av mitt huvud och den satt hela dagen! Perfekt! Efter dansen blev det foto och sen ner till Vasa, där var det stoj&stim, vi käkade efter en runda i stan med Flinta bilen! Klassen drog ganska snabbt, men jag, Emily, Robert och Sandra var ihärdiga! Lägger upp bilder sen när jag har fått tag på några.

Johanna och jag klarade förresten G i KemiB idag! Vi äger! Så jäkla stola över mig själv, det är nog bra efter gårdagen...kan behövas. Sen nyss på kriminaltekniken hade vi betygssnack och jag låg på VG. De hade satt VG på mig, och jag blev så jävla förbannad. Så jag snackade med den, la fram mina argument för mitt MVG och de höll med hela vägen. Därför är mitt betyg nu ändrat till ett FETT JÄVLA MVG i kriminalteknik! Bäst. Ännu en gång idag blev jag stolt över mig själv.
Nu ska jag åka hem.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0