Photoshoot ala studenten


Frida och jag hade lite photoshoot tidigare idag, mest för att få någon bild till mitt "tackkort" som ska skickas till släkten som uppvaktde mig på studenten. ( jag var ju inte på eggeborns ) Vi körde lite eget i trädgården med hopp och grejer, haha grannarna glodde men vafan, här är ett urval av det som fastnade;


Nej, ska nog inte skickas..



Varför står jag på den där grejen för undrar jag?

Vadå, menar du såhär?

Anna Nv3F

Starkast i världen?

Nu åskade det ute, snart börjar det väl regna. Men det hör väl midsommar till?
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker!!!!!!!



antingen den första (OOooOOo mycket HETT)

eller den näst sista, den var sööt haha

KOM HEM NU, JAG DÖR! LILLPRINSEN ÄR LÄSKIG OCH HAMLET STINKER

haha



PUSS

2009-06-26 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0