Tre dagar!


Mysigt igår med klassen, inget drag direkt men mysigt! Idag är det Junitrofén som står på schemat och jag håller på och hoppar i Wilma dräkten, Flintstones intar Löga! Ikväll är det maskeradfesten och då intar vi Pluto! Hoppas det blir kul!

Sofia håller på och skickar Bare Bea till mig nu, över msn. Jag är glad! Johan "fixade" det ju åt mig för ett tag sedan men den hade ingen svensk text, så jag tog bort den. Nu skickar Sofia, men hon sa att den inte hade svensk text den heller, men vafan, vi var ju i Norge typ nyss, och vi snacka norsk typ hela tiden, då lär man ju klara av en lite Bare Bea film! Eller? Plus att vi typ har sett den hundra gånger eller nåt så man kan replikerna utantill! Så den laddar för fullt, en tredjedel klar nu typ, något seg, men vad gör man inte?
Nu ska peruken på!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0