19 år på denna jord


Idag är det min födelsedag! =D Farmor och farfar kommer på besök idag, ikväll. På lördag kommer resten, mormor och de. Direkt efter högskoleprovet, snacka om att jag kommer vara död! Men det är smällar man får ta om man vill göra det där jävla provet...ush jag känner att jag inte har någon lust alls med det!

Idag ska jag iaf, tro det eller ej, dra och träna på hålet, bäst att göra nåt vettigt med det där hålet.. och vi ska väl också till Stefansson antar jag eftersom han skickade mejl igår om vårt projekt och inte lät allt för glad. ojdå....

Just nu äter jag frukost, ska snart hoppa in i duschen, och senare, innan skolan kommer mormor och hämtar upp mig. Hon ringde och frågade om jag ville åka med henne till skolan, hon skulle tydligen till stan. Mycket bättre än bussen!
Ha en bra dag,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0