Ännu en svag länk

Har tittat på Beck nu på kvällen för alla intresserade, tidigare var jag och pappa till gymmet sen drog vi förbi mormor och morfar ett tag också. Har tittat över till dem ganska ofta på den senaste tiden.

Såg också det nya programmet "wipeout" på kanal fem. Haha sjukt kul, jag som älskar att se på när folk gör sig illa eller klantar sig, det var mig ett sant nöjde att se det med andra ord! Det kommer jag deffinitivt föjla.

Nu sitter jag här och kommar runt lite på saker jag förmodligen kommer köpa fram emot våren/sommaren här, även fast det inte märks på vädret så närmar det sig med storm!  Idag hörde jag till och med vårfäglar kvittra, tamejfan då kommer väl värmen snart? Sånt blir jag glad av i dessa tider.

Nu ska jag kolla runt en aning till och sedan natta mig själv. Kan sitta uppe ett tag till då vi inte börjar förrns elva imorgon! 
På återseende...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0