Ett prov i smarthet


Imorgon är det högskoleprovet. Jag känner mig pirrig redan nu, då jag inte vet mina "skills" riktigt.. Vi får la se hur det går, men ett riktigt försök ska jag ändå göra! Hoppas det går bra, man vill ju inte gå därifrån som en looser..Fast jag känner mig nog inte som någon även om det går helt åt helvete.. Jag vet redan nu att jag inte är speciellt bra på svåra ord och sånt, men ialla fall!
Det kommer att ta på krafterna for sure och jävlar, varför har jag börjat köra med massa engelska inlägg? Sen när?
Aja, jag har ialla fall lagt fram allt som jag ska ha med mig, får väl se om Johan också har det... han kommer nog ha glömt hälften, eller vem vet? Hoppas att jag slipper tänka på honom och försöka att mer tänka på mig själv istället. Men det är väl en prioriteringsfråga..

Nu ska jag snart sova, lycka till till mig själv imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0