Good morning


Tjollahopp!
Herregud, är uppe med tuppen, det händer inte varje dag! SPECIELLT INTE NÄR DET ÄR STUDIEDAG! Men vad kan vara roligare än att gå upp halv sex, in i duschen och ner till frukosten och sen hoppa hit för en snabbis, och sen göra sig iordning för att sätta sig i bilen och köra iväg till G. Ska vara hos henne klockan 7 och sen ska vi vidare till MB och till GJ därefter väntar en hel dag med karate. Vi ska köra lite karate med några kids. Kan man spendera en studiedag på ett bättre sätt? Jaja, nu ska jag sluta klaga. Det är once in a lifetime och vi får pengar av klubben till käk, så vi ska äta på något fancy ställe. Det blir bra!
Nu måste jag nog göra mig iordning om jag ska hinna till G till 7.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0