Hedersplats

Nu har bd fått en helt egen mapp i min ipod! Det förtjänade de verkligen, nu kan jag lyssna hela vägen till skolan och hela vägen tillbaka om jag vill - ja, jag kan lyssna när jag vill! ye!

Idag är det superfint väder, vaknade av solen, det kändes bra, tycker om att vakna av solen, spelar ingen roll att det var två timmar innan jag skulle gå upp, jag var tvilad. De som känner mig vet att har en tendens till att strunta i och dra ner persiennerna på kvaällarna, därför blir det ofta så att jag vaknar av solen, eller bara ljuset. Men det är bra, för då får man en bra start!
Funderar på om jag ska cykla till skolan, men jag ska fråga Johan om inte vi ska åka till mediamarkt efter att jag har slutat, och kolla på kameror.. Han gick ju media så han kan nog hjälpa mig att hitta en bra =) Men om vi ska det funkar det ju inte om jag cyklar...får ta ett snack med honom.

Dagens låt: Army of dreamers med bd. Oh yes.
Puss


Kommentarer
Postat av: Milla

BD <3

2009-03-18 @ 21:20:16
Postat av: Milla

BD <3

2009-03-18 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0