Just another day

Nu är mina gardiner snart klara! Mormor ligger i som bara den, stackarn. Men jag har sagt åt henne att brara göra när hon har lust, för annars blir det bara som något slags måste. Det ska vara roligt att sy, men hon är snart klar iaf och var här igår och testade lite. De är tjusiga, var där igår och skulle betala, men tro det eller ej, inte ett öre fick jag ge för det skulle tydligen morfar betala..jaja, glad blev nog mamma eftersom det blev något dyrare än vad jag trott :P vem visste att det skulle bli så dyrt?
Så nu måste jag bara bestämma om jag vill ha hellånga eller kortare.. vi hade bestämt kortare från början eftersom jag har bänken har framför..men vi ska tydligen byta fönster nästa år eller nåt och då tyckte mormor att det är dumt att ha korare, då fönstrena kommer bli större..vi får se.

Nu ska jag synkronisera min ipod eftersom att jag glömde det igår.....hur dum får man bli?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0