onsdags kul

Började skolan vid tolv, kan det börja bättre liksom? haha! Slutade därefter vid ett, drog mig vidare till gymmet där jag körde ett bra tag. Åkte hem och hämtade upp Frida på vägen. Sedan satt jag ett tag och försökte klura ut hur jag skulle skruva fast reg skylten på bilen.. (Den har trillat bort i tvätten) Jo, jag fattade hur jag skulle få fast den, men då var det så att där man fäster skruvarna i själva reg skylten så var man tvungen att ta bort den här vita grejen där bokstäver och siffror är. Hur som helst så satt jag ett bra tag och klurade och klurade med både mejsel och tång. Det gick inget vidare. Ringde pappa men han fattade inte riktigt vad jag menade tror jag (vilket ni nog inte gör heller). Så det blev att jag satte mig vid datorn, hjälpte Frida lite med sin läxa och nu har jag nyss skrivit rent vår projektplanering på datorn. Ska snart pallra mig iväg till staden igen, då vi har något slags möte med klassen om vår show. Får se hur det går..

Bilen är btw back för er som inte vet. Den blev mycket fin, precis som innan "insidenten", jag är mycket nöjd.
Nu måste jag äta nåt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0