Solen skiner och himlen är blå


Ledig idag och igår slutade jag ca halv 10. Det här börjar bli helt sjukt :P men det är skönt som fan! På kriminaltekniken har vi det as kul, jag tror att jag har hittat hem! Men det vore väl inte första gången, haha!

Imorse väckte de mig igen...fan va jag är trött på dem nu, kan inte taket bara bli klart och så kan de riva ställningen och dra? Det konstiga är att de alltid är precis ovanför mitt rum som de baknar och väsnas... jag håller fortfarande på att de bara vill jävlas.
Jag ska nog åka och träna nu och när jag kommer hem ska jag baka tårta med mamma, för jag fyller år imorgon!

Btw så åt jag coolaste pastan nyss, ekologiska änglar från IKEA! =D pröva dem säger jag bara!
Puss

Kommentarer
Postat av: G

varför tränar du inte med oss ist?? LP var där och var dryg som vanligt :D

2009-03-25 @ 20:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0