Starkare än någonsin?

Just idag är det tre månader kvar till dagen då jag tar studenten. Dagen då livet börjar. Det finns så mycket jag vill göra, så mycket jag inte vill göra och så finns det de där sakerna som kommer komma, som inte går att undvika. Till exempel, välja vad man vill bli. Det kommer bli en lång debatt i min hjärna. Trots det så väljer nog hjärtat till slut och det känns skönt.

Imorgon är jag ledig, tro det eller ej. Men orsaken till ledigheten kunde kanske varit roligare. Klumpen växer.

Idag hade vi prov i kemi, efter det begav jag mig till gymmet, sedan tog jag bussen hem och käkade, tog bilen tillbaka och hade kriminologi! Sen blev det träning (om än en jävligt ovärd sån..) och efter åkte jag och handlade. Nu ska jag slappa lite och nog kolla på Wid Kids då jag missade avsnittet i lördags.

Tillägg: Måste bara tillägga att kriminologin är så kul! Idag fick vi undersöka en brottsplats och vara "första polis på plats", vi fick även göra fantombilder av oss själva mm. Den här kursen kommer vara som ett lyft i tillvaron!

Orka att jag och mamma är osams. Vi borde bli sams tills imorgon...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0