våffeldagen


Idag är det våffeldagen också! Mamma håller på där nere nu och det blir våfflor for sure! =D Det är verkligen inte ofta man äter det, men på våffeldagen då jävlar haha.

Just nu sitter jag och kollar runt lite på au pair grejen, det skulle verkligen vara roligt! Fick mail från någon kille som ville att jag skulle komma till deras familj, jag skulle få skit mycket betalt, och de hade typ egen kock och egen städerska, till och med egen chaufför! Låter detta seriöst? Nej verkligen inte, speciellt inte om man lästa brevet med alla grejer man skulle göra och allt. Nej det är lite läskigt det där att man inte riktigt vet vad man har att göra med. Men man får tänka sig för helt enkelt. Nog om det, nu ska jag kolla runt lite!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0