What a day!


Fan vad jag mådde dåligt imorse alltså! Var super yr och mådde illa, skulle åka med pappa ca halv åtta och skulle gå upp klockan halv sju ungefär, klockan ringde och jag rusade upp för att stänga av den, sen snurrade världen runt runt runt. Låt kvar i sängen till efter sju och kämpade mig upp och ner frö trappan för att äta nåt. Tog en alvedon också. Jag ville faktiskt gå till skolan, (hade bara en lektion) det var dags för kriminalteknik och det är superkul därför ville jag inte missa den! Så jag lyckades ta mig till skolan och lyckades även ta mig igenom lektionen, blev mycket bättre efter alvedonen och mackan, mamma trodde det berodde på mackan...
Sen åkte jag hem och här hemma var Frida, hon hade stannat hemma från skolan för att hon mådde illa, det är väl något som går antar jag. Det är jobbigt att vara yr. Ush.

Är ju ledig imorgon så då ska jag och mormor på lite shopping! Najs. Nu ska jag vara uppe ett tag till och sen blir det sängen, vem vet, kanske med någon film? Vi får se.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0