Back from practise


Sådär, en härlig cykeltur på ca en halvtimma och man är hemma igen! Länge sen sist, fan jag hann ju inte hem mellan skolan och träningen, (inte för att jag hade planerat det men ändå..)
Gick väl ganska bra på träningen tycker jag! Haha, vi har redan lärt oss en del av de grejer som var "fel"! Bra,bra! G skolkade för hon har ju officiellt skaffat pojkvän nu! En tysk sådan också, som är på besök titt som tätt! Så hon sket i oss andra.

På krim. gick det också bra! Vi har börjat med fallet som vi ska lösa helt själva nu! Idag körde jag lite DNA-analys, blodgruppsanalys och hår- och fiberanalys! Det gick jättebra hoppas jag, nu har jag typ bara en sak kvar att kolla och sen hoppas jag att jag har mördaren fast! Hoppas hoppas! Ett klurigt fall...haha!

Har på eurovision song contest på i bakgrunden nu, vissa låtar suger verkligen hårt alltså! Fan, man blir så trött, hur kan dom skicka sånt skit? Fast antagligen tycker de att deras låt är bäst...annars hade de väl inte skickat den.. smart Anna!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0