Det är snart över


Fyfan va trött jag är på skolan nu alltså. Kemin kommer gå så åt helvete, jag orkar verkligen inte bry mig. Vem bryr sig om ett sketet jävla kemiprov? Jo, jag kommer göra det när jag får mitt ig och kommer bli tvungen att gå på en massa straff lektioner. Men samtidigt, jag kan verkligen inte, det har varit alldeles för mycket den här veckan och jag är helt slut. Gick jag la mig tio igår kväll, vaknade nio imorse, jag som aldrig brukar sova länge! School is killing me thats it. It sucks.

Stockholm igår var...stockholm, det var mysigt och jag fick sitta i en livs levande (?) polisbil! Fan vad hemma jag kände mig! Nu vet jag, ialla fall för stunden... Men det känns bra! Det var coolt att få gå där bland en massa förfalskade tavlor värda miljoner och få se Mijailo Mijailović brallor och keps från Anna Lindh mordet och en as ful fantomenbild på lasermannen, (nu kommer han väl komma efter mig med sin laser när han blir frisläppt om två år...) Synd bara att det blev lite stressigt på slutet, jag hade gärna stannat ett tag till...
Nu ska jag glömma kemin för en stund och kolla upp repliken från Ondskan som vi typ garvade åt i ett år på Skiljebo! Det stör mig att jag och Lina inte kom på den igår :P haha lägger ut den om jag hittar den på youtube! Ingen kommer säkert fatta det roliga i det men fan va jag kommer garva!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0