Det nalkas bröllop


Om ett par timmar blir det bröllop, vi ska väl åka vid två tror jag bestämt. Jag börjar bli klar, måste bara sminka mig och sen klä på mig the dress! Ska nog snart sminka mig ifall något går snett...men det ska vi väl hoppas att det inte gör! Håret är ialla fall fixat Frida fick bestämma hur det skulle se ut, rätt casual, men jag kan inte så mycket mer haha! Är sämst med mitt hår alltså, men det är svårt att fixa på sig själv.. Sen gör det ju inte saken bättre att mitt hår är så flygigt och mjukt heller... aja. Tar med mig kameran, så det kanske blir någon bild här sen. Men hoppas inte på för mycket för än har jag ju inte pratat nåt om vad vi gjorde i Norge, eller lagt upp några bilder från Fridas konfirmation! Haha!!

Nu måste jag pysa till spegeln med sminket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0