En dag fylld med måsten


Trodde att den här dagen skulle bli någotsånär lugn, eller jag hoppades på det iaf. Men mamma har get mig en massa uppgifter, känner mig som någon slags slav. Haha, nejdå, jag har ju faktist lovat att hjälpa till med en massa saker eftersom att hon har sponsrat ao ekonomi AB väldigt mycket på sistone! Annars hade jag varit lika fattig som en kyrkråtta! Så det tackar vi för. Sen är det ju inte så värst jobbiga grejer jag ska göra, handla lite, laga käk och lite sånt. Det är inget som man dör av direkt.
Senare ska jag till mormor också. Överraska henne med lite bilder som jag tänkte lägga in i deras dator. Då kanske hon tycker att det blir lite roligare att sätta sig där, om hon får kolla på nåt kul! Vi får se.

Hade tänkt att dra ut och springa lite idag också, men det var igår den tanken slog mig. Idag när jag vaknade slog jag direkt bort den tanken! Haha, fyfan vilken träningsverk ( stavas det med e eller ä?? ) haha, jag trodde inte jag skulle kunna gå! Ush ush!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0