En fet whisky tack


Jaha, kanske dags att uppdatera. Här ligger jag och skriver med en hand, vet ni varför? Nej, ni vill nog inte veta heller. Nejdå, det är så att jag klämde mitt finger i ytterdörren i tisdags....hade lite bråttom, så jag smällde igen dörrjäveln på mitt finger..Så ont som jah har / har haft har jag nog aldrig haft i mitt liv. Kanske att när min trumhinna höll på att sprängas, kanske att det kan mäta sih med det här. Fyfan, mitt lilla finger. Men tur i oturen att det var på höger hand! Då kan jag ju ialla fall göra grejer. ( Man är ju vänsterhänt )
Så ligger det till i mitt liv för tillfället, kan knappt sova, knarkar alvedon, sitter still typ hela tiden. Pappa föreslog en stor jävla whisky för att jag skulle kunna somna, haha, om jag inte tog maxdos av alvedon så! Tyvärr så hjälper ju inte alvedonen ett skit så ett par glas whisky skulle ju kanske dämpa smärtan... Idag ska jag ut lite ialla fall, vi ska börja med våra dräkter till utklädnadsshowen idag! Haha, undrar om jag kan sy med det här fingret...

Så det kanske är dags att duscha, jag ser ut som en uteliggare. Tar väl en timme eller så, att tvätta håret med en hand...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0