En månads planering


Igår var det då dags för domedagen - vi skulle ha möte med Partik för att få reda på vårt betyg på projektet.. Det blev ett G, ett jävla G. Även fast vi har sagt så länge att vi blir glada för ett G så har det ändå funnits någonting långt där inne som har hoppats på mer. Tydligen så ansåg Patrik att det var ett VG, men de andra lärarna i hans arbetslag tyckte däremot inte det. Han tyckte att vi hade gjort ett jättefint jobb, men det som allt föll på var att det blev som en faktabok. Det var inte det han hade tänkt sig. Då kan jag tycka, okej, det är väl inte så avancerat att göra en faktabok, men, det blev inte som han hade tänkt? Hallå, det var väl vårat projekt? Det kanske blev exakt som vi hade tänkt? Det var vår plan, vårt prokejt, och vår bok. Men tydligen inte.
Äh, nu släpper vi det där, som jag hörde på TV "jag satsar på G, för det är den kunskapen man behöver, annars skulle det ju inte heta godkänt"

Vi började med vår kalender igår också! Det blir nog as bra, vi som var där var trötta och det blev en del felberäkningar, haha, men då drog jag och Sofia hem, hoppas att det fixade sig :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0