Första maj


Nu är det en liten tid sedan jag bloggade. Eller, gjorde ju det igår, men det känns som en evighet sedan! Ialla fall så har jag inte fått så mycket gjort idag, mest slappat. Men det är skönt! Sen har jag kollat upp lite grejer och tagit fram lite till Norge resan, vi åker ju på söndag!
Gjorde för tt tag sedan en liten drink, en till mig och en till mamma. Försökte på att mixa ihop en Mojito, vi har nämligen funderat på att ha den på studenten, och mamma har aldrig smakat den så jag tänkte att hon nu skulle få göra det. Tyvärr så blev det ingen Turkiet flashback, det smakade inte ett dugg lika! Jag är jättebesviken och letar nu andra recept, ska se om något är annorlunda i dem, annars är det väl så att allt var mycket bättre där. Allt kanske också smakade mycket bättre där, jag vet inte, men det borde inte vara så tycker jag!
Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0