Hög på pollen


Idag är det kemilab! Vi ska göra en egen lab, och sen skriva rapport på den. Jag ska göra dagkräm för torr hy! Kanske mamma får den, om man vågar använda den det vill säga! Haha, så nu på morgonen bilade jag iväg till MAXI för att handla lite grejer som man skulle ha.
Snart bär det iväg till skolan, om ca 15 min. Då blir det först lite miljö och sen labben!

Det är värsta fint väder idag och jag är glad! Det ska bli skönt med helg! Något som inte var fullt så skönt var när jag satte mig i bilen och fläkten gick igång....pollen strömmar in i stora moln! Haha, snacka om pollenchock på högnivå! Kanske får lov att ta ögondroppar innan jag drar iväg, kanske är bäst så att man inte dör i skolan :P haha!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0