It's a sunday morning


Nu har jag gått upp så här tidigt igen, kanske är lite nervös inför idag? Hmm, vem vet?!
Gårdagen gick bra, blev ingen träning då de var klara när jag kom :P men det gör inte så mycket, vi ska träffas innan idag istället, jag ska kolla kumiten på youtube också!

Jag har fått en massa underliga blåmärken över min kropp...och jag har ingen aning från vart! Har ett ganska stort på armbågen som jag känner att jag borde veta om jag har slagit i någonting, men jag kommer inte ihåg vad det skulle kunna vara...
Sorgligt nog måste jag nog lämna tillbaka de über söta skorna jag hittat till studenten, mina fötter är för breda...fan va trött jag blir, kan man inte bara kapa dem lite på bredden? Åhhh, men jag har nog ett par andra som jag ska ta istället! Hoppas de finns kvar i storlek bara!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0