Jordgubbsmojito


Det blev en jordgubbsmojito istället för en vanlig! Den var underbart god! Mmm, den ska deffinitivt göras många gånger i sommar!
(problemet är bara att någon ljus rom inte finns i detta hushåll, så antingen får pappa åka och köpa eller så får vi låna morfars "familjepack" som vi gjorde den här gången! Verkligen en enormt onödigt stor flaska! hahah)

Nu ska jag läsa lite, borde nog sova men vafan, vi ska åka jättetidigt, jag vet, men jag kan lika gärna sova på bussen imorgon då vi har tolv timmar i en buss att vänta så....sömnen tar vi igen imorgon!
Nu kommer jag ju inte blogga på ett tag, eftersom att jag åker till Norge, men på fredag när jag kommer hem! Då ni! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0