Måndag i regn


Har precis kollat ikapp på andra avenyn fronten. Nu är det riktigt dåligt måste jag säga. Det är synd att de floppar något som kunde blivit bra. Onödigt.

Snart ( om en timme typ) drar jag ner på stan för lite träning, får se om det blir dubbel idag. Känner mig rätt trött, men man kanske blir pigg av lite graderingsträning? Inte det? Nej, men kanske lite mer peppad, haha ja, det skulle väl vara om det går åt helvete så att man vill slåss lite i en timme efteråt för att få av sig allt. Mer troligt! Haha!

Det är riktigt dåligt väder ute, synd för jag skulle verkligen behöva sola! Det nalkas ju bröllop på lördag så man borde bli lite brun, men det tycker inte vädergudarna! Nejnej.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0