Mest dötid


Snart är det dags att åka till skolan! Blir cykel idag igen, det är faktiskt skönt! Har bara en lektion idag, fram till tio i ett. Sen ska jag dryga runt lite på stan till 15.00 då vi ska ha möte med Patrik, för att få reda på vad han egentligen tyckte om vårt projekt! Kul, haha! Sen blir det till att dra hem, kanske drar ut i spåret, vem vet. Jag ska inte träna KF idag ialla fall! Jag skolkar.

Sitter och lyssnar på Hives nu, den skivan jag letade efter i varenda butik över hela Öland för ett antal år sedan. Jag kommer ihåg mitt desperata sökande, och besvikelse i varje butik som inte hade den. Den släpptes den sommaren, och tydligen så låg Öland något efter inom musiken, haha! Men till slut fick jag min skiva, och jag tror nog att det är ett av de bästa skivköp jag gjort! Den äger. Nu kom precis favoriten Love in plaster på! Åh nu ska jag njuta.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0