Nya tag


Okej, nu ska jag lägga ut hela tre bilder! Alla från besöket på polismuseet i Stockholm i tisdags! ( Alla snodda av Milla ) Jag har även lagt in alla andra bilder från min kamera nu ( äntligen ) men jag har bestämt mig för att inte lägga upp dem här, vet inte vart jag ska börja och sen känns det något efter liksom... så nu börjar vi om helt enkelt! Njut så länge det varar.

     

Vi har först mig i bilen, ser helnöjd ut tycker jag, passar som handenihandsken för det där! Milla stannade mest i baksätet, haha kanske mer henne ? ;) Nej, nu var jag elak! Men även på den andra bilden sitter hon i baksätet! <3 Cutie

Nu, snart blir det "klassträff" på Björnön!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0