Segis degis dag


Sitter och filar på mina miljöuppgifter, en del är halvklara, vissa har jag inte ens börjat med...brabra!

Bröllopet igår var jättefint! De hade mina favoritblommor, ( kallor ) Åh, jag vill också gifta mig, fast inte en kanske men någon dag! Vi fick jättegod mat också, oxfilé bland annat, och tårta och grejer! Blev en nykter kväll för min del då jag skulle köra fam. Olsson hem på natten. Men jag fick alkoholfritt vin, både vitt och rött, det vita var super! Yeah, sen till kaffet snodde jag åt mig lite whisky som alla fick, det fick pappa av mig och han blev mycket glad! Haha, det blev också dans och massa skratt! Väl hemma stupade jag i sängen och vi alla sov till typ halv tolv! En något seg dag.
Nu ska vi käka,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0