Sunday morning


I helgen har jag verkligen inte gjort någonting. Eller jo, lite grejer har jag väl gjort men inget jobbigt eller direkt krävande. Bara saker jag har velat göra! Var ju ledig i fredags så då tillverkade jag lite egen saft, lite rabarber, sweet! Sen igår hjälptes pappa och jag åt att gjuta en skål av ett rabarberblad som vi ska ha i trädgården, typ som ett fågelbad, fast jag vet inte om vi ska fylla det med vatten..det blev ialla fall jättebra!

Idag är det morsdag, så vi har fixat en present till mamma, efter att vi hade köpt den kommer hon och säger att hon önskar sig någon slags blomma..så det blev till att köpa den också, ast den har hon redan fått, hon var tvungen att välja själv! Så nu har vi en till liten present ialla fall men det blir nog bra!
Frukost snart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0