A wednesday off


Är helt slut efter min lediga dag. Eller helt slut kanske är fel ord, men jag fryser och är trött. Håller på att värma upp mig nu med filt och té, tröttheten får vi deala med om någon timme. Tänkte kolla utbudet på svtplay nu.

Har idag varit barnvakt åt Medea och Teddy, ganska myclet längre än vad jag brukar. Det blev lunchlagning och Teddy skulle sova. Det gick hur bra osm helst tycker jag och lite extra cash alltså. Sen gick jag på stan och blev kär i ett antal saker. Inga kläder just, mest saker, saker. Köpte två av dem. Kom billigt undan.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du är varm nu.Morfar har varit på ishockey så nu säger vi sov gott gullis du är fantastisk!!!!!

2009-11-11 @ 22:50:43
Postat av: mormor

var det på Siba korten finns?

2009-11-12 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0