Efter en vecka med kärlek


Då var jag tillbaka som ni vet. Kändes inte lika jobbigt som sist att åka hemifrån, nu vet jag ju vad jag kommer till på ett annat sätt. Men en del av mig skulle bra gärna vara hemma nu, medans en annan del tycker det är bra att jag sitter där jag sitter nu. Samtidigt kom jag nyss på att det är sjukt lite tid kvar tills jag kommer hem igen, så det här ska vi klara!

Vad hände med veckan i Sverige då? Jo, den gick ganska fort förbi. Blev biobesök, mys med vänner som man inte träffat på länge och massa myspys hemma med familj och kanin. Lovely! Efter en vaccination av svininfluensan kan väl inte veckan ha blivit bättre?! Nej, men det var en helt underbar vecka som jag gärna gör om.
Det blir ju så att om man är borta länge så uppskattar man plötsligt de små sakerna ännu mer. Hemma är ju helt underbart!
Det får vara allt för den här gången.
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Har just avslutat en måltid med din familj.Firat Fars Dag. Vilket fint inlägg från dig!Hoppas att veckan blir bra för dig! Sov gott ANNA så hörs vi

2009-11-08 @ 20:50:58
Postat av: mormor

2009-11-08 @ 20:55:08
Postat av: emma och isak (din kusiner)

2009-11-09 @ 19:34:33
Postat av: emma och isak (din kusiner)

Hej Hoppas du får det bra i Luxenburg.



Vi älskar dig

Kram Emma och Isak

2009-11-09 @ 19:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0