En helg senare


Moschi i stugan!
Efter helgen känner jag mig mycket utvilad. Som det ska vara möjligtvis. I fredags blev det ju som jag nämnt baren med Towe, och i lördags körde jag på barnvakts takterna. Där ökades kassan med 60euro, sweet! Dock var det inte lika lyxigt som att vara hos en svensk familj - ingen svensk tv.. Istället fick jag njuta av den tyska dubbningen på ett antal mycket bra filmer som pga dubbningen minskade i värde markant. Varför ska de förstöra filmerna?! Det blev också lite "talang 2009" från Tyskland då, mycket dåligt.

Idag sov jag till halv 12! HALV 12! Ni som känner mig vet att jag aldrig sover länge, typ 9-10 är max på helgerna alltså. Snacka om att man blir lurad av att det är kolmörkt i rummet även om klockan skulle vara tre. Men det är ju skönt ändå, man vilar ut sig riktigt ordentligt. Så det var bara att stiga upp och göra sig iordning för att åka och ta barnvakts rollen för andra gången denna helg. Nu hos Medea och Teddy - igen. Nu kommer vi dock inte ses på tre veckor, vilket betyder många HELT lediga onsdagar! Yeey!
Tänkte inta bädden nu om ni inte misstycker. Hörs imorgon.

Ps. Emma vad gullig du är! Tack för dina snälla kommentarer! Ds.
Ps2. Mormor, har nu kollat på parfymen här i Lux, den är dyrare här, 73euro för 50ml..men den finns som presentbox för 73euro, då med en flaska parfym på 50ml, en bodylotion på 100ml och en showercream på 100ml (tror att det är 100ml i dem ialla fall...) På taxfree:n på Hahn kostade den 60euro.. Ds2.
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

ANNA! köp den som passar dig.Du får vilken som i julklapp av mormor o morfar För 730 kr. får du 3 produkter, om du har användning för dom. Kram o god natt

2009-11-15 @ 23:48:02
Postat av: mormor

Mormor o Morfar åker Birka nu på söndag Kollar parfymen då.Morfar o Börje är idag till Smedjebacken i jobbarsyfte åt Börje. Du fattas mig Anna!

2009-11-16 @ 08:07:41
Postat av: emma (din kusin)

Hej snälla och gulliga anna.



Jag älskar dej!!!!!!!

Kram Emma

2009-11-16 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0