Funderingar, ovärt


Har under en längre tid (varför vet jag inte) försökt lista ut vilken av mina veckodagar jag tycker bäst om i mitt liv som aupair. Har kommit underfund med att jag nog gillar alla - men på olika sätt. Men måste jag välja väljer jag lätt tisdagar och torsdagar! Ingen städning och ingen strykning :P (även om det ibland är rätt sweet och stryka när jag kollar på en film medans)
Intressant va?!

Förresten! JAG HAR ÄNTLIGEN hittat låten jag tjatat om. Den har inte varit på radion på ett tag, men idag kom den och då spelade jag in den på mobilen, för att nu på kvällen kunna söka igenom hela youtube (spotify har precis lagt av då jag varit borta 14 dagar...inte för att det är 14 dagar än men, så är det) Men nu har jag iaf hittat den och är lycklig :D I framtiden kanske ni får reda på vilken det är. Undertiden kan ni njuta med Taylor Swifts nya - You belong with me, SUPERBRA!
Puss

Kommentarer
Postat av: angie starfighter

tips från coachen: be någon svennebanan logga in på ditt spotifykonto så funkar det 2 veckor till :)

2009-11-18 @ 16:23:54
URL: http://jordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0