Godkväll


Dagen lider mot sitt slut och efter borttagning av smink tänkte jag njuta av ett avsnitt av The Tudors! Mycket bra.

Har spenderat min lediga dag på stan, som de flesta onsdagar. Vilket var skönt men stressigt mot slutet och lite jobbigt av allt bärande på kassar. Åkte hem ett par sedlar fattigare. Så kan det vara.

MS: Ja, det kostar femånitti, allt bröd kostar det! Vad skulle det annars kosta likzzom? sjuååtti? Nej det funkar inte, fan femånitti ska det va! :D

Mormor: Nu har jag fixat min julklapp mormor, parfym rea här nere, 25% rabatt! Som hittat tyckte jag och slog till på Givenchy boxen för 55 euro! Så nu slipper du fundera över det. Den är tom redan mycket fint inslagen.

Tack för ditt tips coachen, har redan använt mig av det hela hösten dock ;) Mycket användbart och det känns bra att lura Spotify!

Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Bra jobbat Anna!Tyvär finns det inga foton hos Onoff Vi skulle fått en sifferkod??? Men vi gör ett nytt försök när du kommer hem.Kramar från mormor o morfar

2009-11-19 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0