Lite nytt från en annan del av världen


Stan idag med Towe, riktigt nice! Hon åker ju snart vilket känns tråkigt. Men - hon kommer och hälsar på och jag ska komma ner till henne i Linköping sen!
Var barnvakt igår ett par timmar och sedan hem till Mario som hade middag med ett par kompisar här igår. Det var livat och polarna drog tydligen vid halv sex imorse. Inte gjorde det mig något då jag sov som en stock. När jag kom hem var Theo vaken fortfarande, så jag satte mig ner och kollade på Batman Begins med honom. Vid halv ett la jag ner och gick och lade mig - Theo fortfarande vaken. Men han hade tydligen gått och lagt sig fem minuter efter mig :P Han lär ju ha varit dödstrött!

Imorgon kommer Monica hem från Stockholm igen och ikväll väntas en lugn hemmakväll med film och mys.
See ya later.
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

När katten är borta dansar råttan på bordet,även i LUX.Du gjorde rätt som tog hand om Theo!Köping har i kväll ätit lax på planka hos oss.Går nu till sängs med en ny veckotidning. Kram o puss

2009-11-28 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0