Måndag fm


Hejsvejs.
Har just avslutat strykningen för idag. Antar att jag får ta igen lite i veckan då jag nog aldrig sett så mycket tvätt på samma gång. Det fanns inget mer rent nu så därför får det bli mer strykning senare i veckan.
Dagen verkar rusa iväg som det brukar vara. Redan lunchtid snart. Tiden går fort, vilket är posivit enligt mig. (just för tillfället)

Idag är det grått i Luxemburg. Det regnar ialla fall inte vilket gör saken liite bättre men väldigt grått och trist är det.
Glömde nämna förut att jag såg Twilight för första gången när jag var hemma, till och med två gånger! Helmt underbart bra film, och det blir till att se tvåan New Moon här nere, om det blir tillfälle. Annars får det vänta tills senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: emma och isak (din kusiner)

Hej Anna



Är twilet bra tänkte kanse läsa den?Ha det så bra



Kram emma och isak



ps.vi saknar dej redan ses i jul

2009-11-09 @ 19:39:24
Postat av: fridi

vi kanske kan gå på den när du kommer hem?

om den fortfarande går på bio då..

2009-11-11 @ 16:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0