Natten kryper närmre


En lyckad dag och jag är något trött redan må jag si. Har klarat av ett avsnitt av The Tudors nu på kvällskvisten och det blir nog ett till - minst. Ögonen bestämmer hur länge de orkar hålla sig uppe. Men allt för sent borde det inte bli då det vankas äventyr imorgon med Västerås Kristin och Trollhättis Sara. Vi tar nämligen och drar på en mini roadtrip till Tysklands äldsta stad - Trier. Ligger max en halvtimme härifrån och det ska vara vackert och bra shopping har jag hört. Kanske ett par julklappar som inhandlas? Who knows...
Det är väl det som händer den här helgen, på kvällen där då vi är back in Lux, efter att ha varit "utomlands" så ska vi hem till Sara för mysipys med film och grejer.
Hoppas att vädret tillåter en promenad på söndag!
Puss på er - ska försöka ha kameran i beredskap hela dagen imorgon, dock vet ni ju att det inte är min sarka sida...men jag ska försöka!

Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till med shoppingen! Har idag varit till lilla FILIP han var kolsvart i håret och jättesöt. Fick elefantboken(sångbok)från oss alla.Morfar har en fråga? När landar(beräknar)du i Skafsta den 18de? Kram och godnatt

2009-11-20 @ 22:39:42
Postat av: MS

JAG HAR TAGIT ETT BÅTKRYSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-22 @ 13:51:49
URL: http://heejmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0