Ny serie att förälska sig i


Har börjat kolla på en ny serie som jag missade då den gick på svt. Nämligen The Tudors, hur bra som helst! Man får lite av varje liksom, både love, krig och ja, lite blandat helt enkelt. Så den serien rullar på tvn just nu.

Igår var jag med Towe på den svenska baren, jag gillar det där alltså! Men för att kunna stanna längre tog jag bilen till Towe så det blev en billig kväll för mig. Men ändå hur kul som helst! Vi gillar't, vi gillar't.
Ikväll blir det barnvakt för hela slanten, och inte till någon svensk familj inte. Nej här kör vi på osäkert före det säkra. En holländsk familj med två barn på fyra och sju. Den yngsta kan inte engelska så hennes brorsa får hjälpa till. Men det kommer nog gå bra! Det känns kul med lite utmaningar.
Back to the Tudors.
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för receptet! Låter gott.LYCKA Till i kväll. Peter och Frida kommer för att äta lax på planka Kram Mormor

2009-11-14 @ 17:06:27
Postat av: emma (din kusin)

Hej gick det bra med branen? Hoppas det.

Mormro och morfar är hgos oss.



Kram Emma

2009-11-15 @ 13:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0