På bussen, 7 nov; 14.40


Efter en flygresa från ett regnigt Sverige till ett lite mindre regnigare Tyskland så blev det en busstur. Här sitter jag nu, jag vet att inlägget inte kommer läggas upp förrns jag når mitt rum i Luxemburg men jag skriver ett litet inlägg nu på grund av ett litet missöde med datorn. Var tvungen att kolla så att allt funkade som det ska. Och visst gör det de! Väskan råkade nämligen ramla ned från sätet här bredvid mig på bussen. Men lille datorn mår så bra. Tur det!
Om lite mer än en timme når vi Luxemburg city och då ska jag få något i magen och sedan trippa ”hem”. Maten på ryanair var inte den bästa om jag säger så.
Fick även sitta bredvid ett par från Luxemburg, som var väldigt trevliga. De erbjöd mig skjuts till Lux, men då bussen redan var betald kändes det bra att ta den.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, kanske dra ett parti spindelharpan eller två om batteriet tillåter.
Berättar om min vecka hemma i ett separat inlägg.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur meddatorn!Hoppas att allt är bra. Förlåt mormor jag klarade inte att prata med dig i morse du förstår säkert varför JAG ÄLSKAR DIG ANNA!

2009-11-07 @ 19:58:10
Postat av: emma (din kusin)

hej vad tur att datorn klarade sig. hoppas du har det bra i huset. jag älskar dig. hälsa theo kram emma

2009-11-07 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0