Smyg kines


Först: Nej mormor, korten finns på onoff!
Second: Ja Frida, jag kan spara mig med New Moon tills jag kommer hem. Men då får vi typ se den den 20dec. =) Annars kommer jag dö.

Okej, då var det avklarat. Tänkte bara säga hej och kanske också tala om vilket dunder ris jag gjorde idag. Fan, jag har nog aldrig varit så bra. Mario lärde mig för ett par veckor sedan hur man "ska" göra ris på bästa sätt. Fasen heller tänkte jag, det kan väl inte bli så olika. Men tänk vad fel! Jag ska nog ta och lära er där hemma ett och annat då jag kommer hem. Nej idag blev verkligen riset helt perfekt om jag ska säga det själv. Laxen var super god den med, bara det att jag inte lyckas få till det där "råa" i mitten som de vill ha...det kommer väl. Perfekt enligt mig själv dock.

Så nu mamma, när jag har gått och blivit "hemmafru" tänkte jag att när jag kommer hem och blir desperat jobbsöknade, blir jag hemmafru hemma. Hur mycket är ni villiga att betala? Jäklarns, mycket vill jag ha.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du håller reda på allt Morfar var till onoff men de fanns inte då blev jag osäker De är naturligtvis inte klara SOV GOTT ANNA!

2009-11-12 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0