Dagens



Nej ingen dagens outfit här inte. Det kanske kommer senare i denna blogg. Men dagens "sysslor ska ni få".
Brödbak, på schemat. Morotsbröd som jag hittat recept på på internet. Blev mycket gott må jag säga!
Här har ni till och med en bild:



Det har även blivit träning för min del nu på kvällskvisten. Lite Medium Pulse. Mycket skönt, roligt och helt crazy pass. Det besöker jag nog till helt klart igen. Annars är det väl inte så mycket annat. Har lite annat, men det får bli i separata inlägg framöver. Bjuder på en bild på mig själv och mitt lilla Boarding Pass som jag skrev ut idag. Nu är jag snart iväg.





    

Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

TJUSIGT BRÖD!! DU ÄR SÅ DUKTIG Längtar efter dig Puss o Kram

2009-10-23 @ 08:47:22
Postat av: MORMOR

PS. Vi åt krabba i går Kanon!DS.

2009-10-23 @ 08:50:26
Postat av: Anonym

Kan man få receptet på det där brödet eller såg jävligt tasty ut!! Men hur går det för familjen att äta det dom vet att de e kolhydrater i det va?? ;) EMILY

2009-10-24 @ 10:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0